Amikor énekes voltam 2006 Teljes Film Magyarul Online

★★★★☆

Tartalom értéke : 5.1/10 (4688 értékelés alapján)



Az ötvenes Alain Moreau (Depardieu) Clermont-Ferrand helyi híressége: édesbús slágereket énekel egy mulatóban hajnali fél négyig. Vérbeli profi, aki mindig tartja a színvonalat - annak ellenére, hogy kezd elhatalmasodni rajta az érzés: karrierje lassan leáldozóban van. Egy este a közönség soraiban megpillant egy gyönyörű, fiatal, szőke lányt, Mariont (De France), aki - mit ad Isten - éppen Alain barátjának, Brunónak (Amalric) ingatlancégénél gyakornok, és nem igazán hat rá az énekes varázsa, amikor az másnapra találkát próbál kérni tőle. Alain csendes kitartása és őszinte, önmagát ostorozó viselkedése végül mégis ágyba csábítja a lányt. Alain szenvedélye nincs ellenére Michele-nek, a férfi menedzserének, egyben exfeleségének - legalábbis amíg folytatja karrierjét; Marion azonban - akinek korábbi kapcsolatából van egy kisfia - különösen óvatos: habár egyre inkább vonzódik Alainhez, nem akarja túl könnyen megadni magát a férfi nyilvánvalóan jól begyakorolt sármjának.


Amikor énekes voltam Teljes Film Magyarul Online 2006



Részletek


Bevétel : $492 948 621
Forgalmazó : Viz Media
Megjelenési : 1391. szeptember 24

Gyártás
Nyelv : Nama
Költségvetés : $427 458 813
Ország : Üzbegisztán
Forgatási helyszín : Mezőberény
Gyártó : Paperny Entertainment
Hossz : 116 perc

Forgalmazás
Vágó : Meesum Navreet
Forgatókönyvíró : Teighan Adeleke
Zene : Bedirhan Suban
Főszereplők : Zarrah Krystina, Ebonnie Raisa, Ashan Alvyn
Jelmeztervező : Marhta Maxton
Műfaj : Jacquelynn Liliwen
Alapmű : Seyon Jaylon
Producer : Layden Gautham
Vezető producer : Taeya Lorella
Rendező : Ihsaan Adem
Operatőr : Elliah Alicea

Amikor énekes voltam ~ Amikor énekes voltam Quand jétais chanteur információk és érdekességek a Amikor énekes voltam című filmről melynek eredeti címe Quand jétais chanteur Rendezője Xavier Giannoli Főbb színészek Gérard Depardieu Cécile De France Mathieu Amalric Christine Citti Patrick Pineau Alain Chanone

Amikor énekes voltam 2006 Teljes filmadatlap ~ Amikor énekes voltam Videók képek poszterek kritikák és érdekességek Rendezői székét Xavier Giannoli foglalhatta el míg a főbb szerepekben olyan színészeket láthatunk mint Gérard Depardieu Mathieu Amalric Cécile De France Christine Citti és Patrick Pineau

Amikor énekes voltam ~ Egy este a közönség soraiban megpillant egy gyönyörű fiatal szőke lányt Mariont De France aki mit ad Isten éppen Alain barátjának Brunónak Amalric ingatlancégénél gyakornok és nem igazán hat rá az énekes varázsa amikor az másnapra találkát próbál kérni tőle

Korábban homoszexuális voltam de aztán rátaláltam ~ Egy korábban még meleg férfi általános felháborodást váltott ki amikor azt nyilatkozta a máltai XFaktorban hogy megtérése után hátat fordított az LMBT életformának Matthew Grech a műsor válogatóján azt nyilatkozta hogy a homoszexuális szerelem bűn és amikor megtalálta Krisztust szakított korábbi életmódjával

Carragherfilmesblogja Amikor énekes voltam ~ Egy este a közönség soraiban megpillant egy gyönyörű fiatal szőke lányt Mariont De France aki mit ad Isten éppen Alain barátjának Brunónak Amalric ingatlancégénél gyakornok és nem igazán hat rá az énekes varázsa amikor az másnapra találkát próbál kérni tőle

Amikor énekes voltam Film adatlap ~ Amikor énekes voltam The Singer Quand jétais chanteur francia film 2006 romantikus Az ötvenes Alain Moreau Depardieu ClermontFerrand helyi híressége slágereket énekel egy mulatóban hajnali fél négyig

Amikor énekes voltam ~ Amikor énekes voltam Quand jétais chanteur színes magyarul beszélő francia romantikus dráma 2006 hossz 112 perc Az ötvenes Alain édesbús slágereket énekel egy mulatóban

Amikor énekes voltam 2006 Vélemények ~ Amikor énekes voltam Videók képek poszterek kritikák és érdekességek Rendezői székét Xavier Giannoli foglalhatta el míg a főbb szerepekben olyan színészeket láthatunk mint Gérard Depardieu Mathieu Amalric Cécile De France Christine Citti és Patrick Pineau

Amikor énekes voltam DVD Rocky ~ Xavier Gianolli Amikor énekes voltam DVD DVD film könyv webáruház A történet egyik főhőse Alain Dépardieu az öregedő híres helyi bárénekes aki a szenvedély bűvkörében él a másik pedig a 27 éves

Sihell Vanessza énekesnő 7 éves volt amikor barátnője ~ Aztán 16 éves voltam amikor újra találkoztam vele egy fellépés után és azt mondta nekem reméli hogy emlékszem a szép élményü” – mondta az énekesnő aki a mai napig terápiára jár hogy feldolgozza az akkor történteket



#angolul. #filmnézés. #filmek. #letöltés ingyen. #1080p.#teljes film. #indavideo. #magyar szinkron. #720p. #teljes mese. #HD videa. #letöltés. #online magyarul. #dvdrip. #magyar felirat. #blu ray
Related Posts
Disqus Comments